loebetid
  • Løbetid

richtext

Løbetid

Kortfilmen handler om Emma, der går på efterskole. Her bliver hun sat for et ultimatum, da opholdet kun har 24 timer tilbage, og hun stadig er jomfru. Dette mener skolens populære pige Josefine ikke, at man kan være, når man starter voksenlivet på gymnasiet. Nu skal Emma igennem alle de skøre ritualer, tanker og forventninger piger har inden den første gang. Skal hun følge strømmen eller skal hun lytte til sig selv?

afgangsfilm forår 2015 / Film-basis

PRODUKTIONSHOLD:

Dominique Auxila Frugaard; manuskript og instruktion
Stine Riis; kreativ producer
Morten Jensen; kamera
Mads Jøns Frausig; klip
Malthe B. Jensen; lyd
Viktor Coock Jensen, Andreas Persson Sveistrup, Felics Pedersen, Maya Ranum Isaksen, Lasse Voss, Freja Brorrowman

MEDVIRKENDE:

Malene Norreen
Sarah Juel Werner
Pernille Kaae Høier