hvadskaldertil
  • Hvad skal der til?

richtext

Hvad skal der til?

Hvad har en arbejdsløs journalist, en tandlæge og en jysk coach med hinanden at gøre?

Det og meget mere er ingredienser i dokumentarfilmen ”Hvad skal der til?”, der følger instruktørens far, Klaus, der som ca. 20.000 andre danskere mister sin dagpengeret fra januar 2013.

Med præmissen om at finde et arbejde på 10 dage, skildrer filmen en mand i udkantsdanmark – på kanten af livet, men stadig med mod på alle de prøvelser, hans datter udsætter ham for i løbet af de 10 dage.

For hvad skal der egentlig til for at man kan få et arbejde?

Afgangsfilm efterår 2012 / Film-basis / dokumentar

Produktionshold: