medarbejdere
Filmlinjen

Martin Baybech

Filmlærer

Uddannet militær politisergent, bl.a. udsendt i Irak. Elev på Film-basis, Film-overbygning og Storylab i 2007/08 Arbejder udover skolen med eget produktionsselskab og reklamebureau.

Filmlinjen

Christian Møller

Fotograf, Klipper, Producer og Underviser

Fotograf, Klipper, Producer og Underviser.Filmunderviser på KBH Film & Fotoskole siden 2002.Freelance TV-fotograf, klipper og producer fra 1994-2008. Uddannelsesbaggrund: Selvlært fra ende til anden.

Linda Hansen

Fotolærer

Uddannet på fotoskolen Fatamorgana 1996. Arbejdet som selvstændig fotograf og billedkunstner med en lang række udstillinger siden 96. web: www.lindahansen.dk

Emil Ryge

Fotolærer

Uddannet fotojournalist fra Journalisthøjskolen i Århus, inkl. et praktikophold på Jyllands-posten. Tidligere elev på Fatamorgana. Arbejder freelance og med egne projekter når han ikke underviser på KBHFF web: www.emilryge.dk https://www.danskdokumentarisme.net/

Mette Juul Søndergaard

Fotolærer

Mette er fotograf, uddannet fra Glasgow School of Art i Skotland og Royal College of Art i London. Hun arbejder kunstnerisk med fotografiet og i sin fotografiske praksis arbejder hun både med bøger, video og prints. Mette arbejder med fotografiet mange steder i verden, og de senere år specielt i USA. web: www.mettejuul.dk

Ledelse og film

Søren Bak Sørensen

Skoleleder og filmunderviser

Filmunderviser på KBH Film & Fotoskole siden 2001, skoleleder fra 2004. Uddannet på RUC i dansk og kommunikation og har produceret internationale Tv-dokumentarfilm, musikvideoer, informationsvideoer, og inhouse reklamefilm siden 1987. Har fungeret som manuskriptkonsulent på spillefilm og dramaturgisk rådgiver for professionelle filmarbejdere, manuskriptforfattere og instruktører og har været mentor, konsulent og vejleder på mere end 200 elevproduktioner i forskellige filmuddannelsessammenhænge.

administration

Camilla Wanscher