nyhed

Copenhagen Photo Festival

(Foto: Mette Genet / Prince)

Det er festivaltid og Copenhagen Photo Festival er lige om hjørnet med åbning d. 6. juni. KBH Film&Fotoskole er stærkt repræsenteret i år; tidligere og nuværende fotoelever udstiller flere steder under festivalen fra 6 - 16. juni:

Olivia Rohde med udstillingen "Vague" hos Kvit Gallery, og Jonas Jessen Hansen udstiller ”Liquid Landscapes” i Carlsberg Byens Galleri og Kunstsalon.

Samme sted udstiller Liselotte Rasmussen, Asger Korsgaard, Anna Hyvärinen, Maria Antonsdottir og Gitte Elgaard Nielsen sammen med studerende fra Pratt Institute i Brooklyn NY. Gruppeudstillingen kalder de "Human Beeing / Beeing Human".
Asger Korsgaard deltager også i udstillingen "Fang din by - i forandring" på Bryghuspladsen og på Nytorv.

Marie Anine Møller er kurator på alle udstillingerne i Carlsberg Byen og udstiller desuden selv sammen med Nicolai Howalt: ”Silver Migration & Porcelain Sea”, også på Carlsberg Byens Galleri og Kunstsalon.

Peter Klint udstiller ”Trace-Re-Trace hos Pavillon No 11.

Maria Antonsdottir, Elina Johanna Heise og Inanna Ricardi udstiller “Material Analogues” I Marias hjem. Derudover udstiller Maria Antonsdottir på NW Gallery.

Nicolai Linares, Nanna navntoft, Sille Veilmark, Ida marie Odgaard og Linnea Frandsen deltager i gruppeudstillingen Status:19, den vises fra udstillingsbussen på Højbro Plads.

Og sidst, men ikke mindst: Vores egne fotoelever fra forårsholdet 2019 udstiller på Basement Vesterbro fra 13 – 16. juni, fernisering 13. juni kl 17 – 20.