spacermedium
nyhed

Forbindelser

Velkommen til fernisering på gruppeudstillingen ‘Forbindelser’ på udtillingsstedet Prospekt, Eriksgade 15 på Vesterbro!
Under det fælles tema dykker vi ned i sociale tematikker, der alle har at gøre med forholdet til os selv og forholdet til andre; forbindelserne imellem os, der er med til at karakterisere os som sociale væsener.
Udstillerne er en samling af 4 fotografer, der går på 3. semester på KBH Film og Fotoskole, som arbejder med fotografi på vidt forskellige måder. Nogle arbejder med klassisk portrætfotografi på storformat, nogle med videofortælling og andre arbejder med mere abstrakte udtryksformer, hvor de formidler tilstande og følelser gennem videostills eller arkivmateriale.

Der er også mulighed for at se projektholdets fotobøger!
Udstillere er:

3. semester:
ANNA MURMANN OLESEN - JOHANNA SOFIE SYLVEST - JULIE MARIE RUSTAD - ROSA TIEDJE LØKKEN

Projektholdet:
ANDERS LINDSTRØM BERKER - FREDERIK KONGSGAARD - NINA KOFOED JOHANNSEN - LISS HAGH - RASMUS HOFFMANN
FERNISERING d. 28. april kl. 17
Tag din ven under armen og kom forbi Prospekt, hvor vi serverer et glas og viser vores værker frem.
ÅBNINGSTIDER:
Fredag: 17-21
Lørdag: 11 - 17
Søndag: 10 - 15
Vi glæder os til at se jer!