slideshow

på Fabrikken for Kunst og Design

Sundholmsvej 46, 2300 Kbh S

FERNISERING d. 9. december kl. 17 – 20

Elevernes afgangsprojekter berører alt fra personlige og intime fortællinger til større samfundsmæssige problemstillinger, som bl.a. udformes i konceptuelle værker, dokumentariske fortællinger, videoinstallationer og håndlavede bøger.
I udstillingen bliver emner som opvækst på en lille ø, sårbare familierelationer, kønsnormer, unges mistrivsel og fascination og foragt for byen præsenteret. I udstillingen finder man også snapshots fra hverdagens små og store øjeblikke, portrætfotografi på storformat og meget meget mere.
Fælles for elevernes afslutningsudstilling er at alle har noget på hjerte, som de brænder for at fortælle på kreativ vis.
Alle har arbejdet benhårdt og glæder sig enormt meget til at slå dørene op og benene væk under jer!

Udstillere:
_______________
Tag din ven under armen og kom forbi Fabrikken for Kunst og Design, hvor vi serverer et glas.

ÅBNINGSTIDER:
Fredag: 17 - 20
Lørdag: 10 - 17
Søndag: 10 - 15

Vi glæder os til at se jer!

FABRIKKEN er et produktions- og videnscenter, som faciliterer bedre vilkår for design og kunstnerisk produktion.

KBH FILM & FOTO SKOLE

Kbh Film & Fotoskole er engagerede elever der mener det alvorligt og arbejder hårdt. Skolen er professionelle lærere som har stærkt fokus på elevernes individuelle intentioner og potentialer. Sådan bidrager skolen til din personlige udvikling, som fotograf eller filmmenneske, eller noget andet som du får åbnet dine øjne for hos os. Skolen er ikke leverandør til hoffet, men er en af de vigtigste platforme i København for udvikling af nyt film og fotograftalent. Vores tidligere elever kommer i overvældende omfang ind på prestigefyldte kunstneriske og professionelle videreuddannelser, herhjemme og i udlandet.

KBH Film & Fotoskole
Trekronergade 126 F, 1