slideshow

Afslutning efterår 2021

Velkommen til fotoelevernes afgangsudstilling, efterårsholdet 2021

Sted: Basement, Enghavevej 42, 1674 Kbh V
Fernisering onsdag d. 8. december kl 17 - 20.

Elevernes afgangsprojekter berører både det personlige, konceptuelle og det dokumentariske fotografi, og tager form af både prints og bøger.

I vil komme med på en fotografisk rejse gennem emner som relationen til sig selv, familien og naturen, samt en skildring af religion og følelser - fra de mest intime og nærværende portrætter, til de konfronterende.
Intet tabu er for stort og intet emne for småt.

Fælles for elevernes afslutningsudstilling er en lyst til at fortælle og en sprudlende kreativitet indenfor mediet.

Vi kaster et kritisk og undersøgende blik på emner som optager os, og vi tør godt love, at I kommer ud på den anden side med en udvidet horisont og et nyt syn på, hvad fotografiet kan.

Pga coronarestriktioner skal man vise gyldigt coronapas på ferniseringsdagen. Dette er ikke nødvendigt i resten af udstillingens åbningstid: 9 - 12. december hver dag fra kl 10 - 18