• Human being / Being human

Human being / Being human

(foto: Asger Korsgaard)

Fem tidligere elever fra KBH Film&Fotoskole deltager ifb med CPH Photo Festival i en gruppeudstilling med studerende fra Pratt Institute i Brooklyn, New York, som er placeret som verdens femte bedste kunstskole. En anden af skolens tidligere elever Marie Anine Møller har kurateret. "De udvalgte værker fokuserer på hvordan man skildrer humanitetens mange ansigter både visuelt og filosofisk? Og udforsker de universelle facetter af liv, latter og alt ind imellem i et forsøg på at illustrere en bredere forståelse af hvad der gør os til mennesker."

Udstillingen er en del af kunstprogrammet i Carlsberg Byens Galleri og Kunstsalon

Fernisering torsdag d. 6. juni 18 - 21:30 - Finnisage søndag d. 16. juni 18 - 21:30

Anna Hyvärinen, Asger Korsgaard, Gitte Elgaard Nielsen, Liselotte Rasmussen, og Maria Kristin Antonsdottir er blandt udstillerne.