afgangsudstilling

afgangsudstilling

Fernisering og udstilling

KBH Film&Fotoskole i Ungt Rum

Vi glæder os vildt til at invitere jer indenfor til fernisering på fotoelevernes udstilling, som vi denne gang holder hos Ungt Rum i Griffenfeldsgade på Nørrebro.

Udstillingen viser fotoelevernes afgangsprojekter, der berører både det poetiske, konceptuelle og dokumentariske. Værkerne tager form i alt fra prints til bøger og installationer.

Du kan komme med på en fotografisk vandring fra København til Hundested og tilbage igen. Eller med på en tur til Beiruts undergrund.
En af eleverne tackler sin egen ordblindhed, en anden bygger fotografiske mosaikker af diasfilm, mens flere arbejder helt tæt på sig selv og undersøger samfundets skønhedsidealer og krav om at fremstå perfekt.

Fælles for værkerne er en lyst til at fortælle, eksperimentere med fotomediet og kaste et kritisk og undersøgende blik på emner, som optager os – enten som individ eller samfund.

Vi byder på lidt at drikke, så tag din ven under armen og kig forbi Ungt Rums hyggelige lokaler, og bliv klogere på fotografiet.

Du kan nå det endnu!

Efter ferniseringen er udstillingen åben fra 11. - 16. december fra kl. 12.00 til 18.00

For mere information kontakt os på: foto@kbhfilogfotoskole.dk og se www.kbhfilmogfotoskole.dk for mere info om KBH Film & Fotoskole.

Foto © Oliver Thrane.

spacermedium

KBH FILM & FOTO SKOLE

Kbh Film & Fotoskole er engagerede elever der mener det alvorligt og arbejder hårdt. Skolen er professionelle lærere som har stærkt fokus på elevernes individuelle intentioner og potentialer. Sådan bidrager skolen til din personlige udvikling, som fotograf eller filmmenneske, eller noget andet som du får åbnet dine øjne for hos os. Skolen er ikke leverandør til hoffet, men er en af de vigtigste platforme i København for udvikling af nyt film og fotograftalent. Vores tidligere elever kommer i overvældende omfang ind på prestigefyldte kunstneriske og professionelle videreuddannelser, herhjemme og i udlandet.

KBH Film & Fotoskole
Trekronergade 126 F, 1