hvadfoererdettil

Hvad fører det til?

Det er det mest FAQ vi bliver stillet overfor.

Vi har været begyndelsen på - eller en del af uddannelsesvejen for en meget stor gruppe af professionelle og veletablerede kulturarbejdere:

Filminstruktører, journalister, manuskriptforfattere, akademiuddannede kunstnere og designere, filmfotografer, reklamefotografer, fotografiske kunstnere og billedjournalister, filmlærere, virksomhedsledere i oplevelsesindustrien, reklamefolk, AD´ere, filmklippere, producere, dokumentarister, locationsscouts, castere m.fl.

Vores skole er så lille at vi ikke kan oversvømme andre uddannelsessteder, men en meget stor del af de elever vi har haft hos os befinder sig pt. midt i deres drømmeuddannelse på grundlag af de kompetencer de tilegnede sig på skolen. F.ex går 11 af skolens tidligere elever på den Danske Filmskole pt (2013) - og vi har i tidens løb sendt mange elever videre på fotouddannelser i DK og udlandet; eksempelvis går mindst 18 af skolens tidligere fotoelever pt på anerkendte skoler i England, Skotland, Sverige og USA)
foruden fotojournalistuddannelsen i Århus og Medie- og Journalisthøjskolen i Kbh.

Vores succes med at befordre professionelle drømmerejser for vores elever, skyldes vores ydmyghed overfor håndværk og knowhow i de fag vi underviser i.

Vores erfaring i 25 år demonstrerer at dem der møder os første gang med usædvanlige og indlysende talenter, alle har dyrket deres interesse, på den ene eller anden måde, mange år før de kom til skolen.

Øvelse gør mester og man bliver det som man gør, hvis man gør det nok og tilstrækkeligt engageret og intensivt.